SOA

drs. J. de Jongh-van Hoof / Geen reacties

Vraag

Ik heb onveilig seks gehad en de dag erna direct een Morning Afterpil ingenomen, maar ik heb momenteel last van een onaangename vaginale lucht. Ook is de binnenkant wat roder dan normaal en jeukt het een beetje. Komt dit door de MAP? Pas toen kreeg ik echt klachten?

Antwoord

Mogelijk is er sprake van een SOA: trichomonas geheten. Deze is bekend om de riekende vaginale afscheiding en vaginale roodheid. Ik raad je aan je huisarts te bezoeken.

Zie ook www.thuisarts.nl of https://www.thuisarts.nl/trichomonas/ik-heb-trichomonas

Groeten, José de Jongh

Lees meer artikelen over:

morning-afterpilvagina