Refoweb advertentievrij - Probeer gratis uit

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

We krijgen met enige regelmaat opmerkingen over de advertenties op Refoweb. De inkomsten van de banners e.d. zijn echter onmisbaar om deze site gratis te kunnen blijven aanbieden. Wellicht is een betaald, advertentievrij jaarabonnement iets voor jou? Probeer het gratis een week uit.

Antwoord

Een bannerloos Refoweb kan voor 15 euro per jaar. Wat je moet doen?

Maak het bedrag over op NL91INGB0006086975 t.n.v. Refoweb o.v.v. je gebruikersnaam. Heb je nog geen username, registreer er dan eentje. Als het geld op onze rekening staat, geven we je toegang en zie je na het inloggen een website zonder advertenties.

Heb je nog vragen of wil je het even uitproberen, mail het naar info@refoweb.nl.

De bannervrije site ziet er dan zo uit: