Verklaar je nader

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waarom zijn we allemaal broers en zussen uit Adam en Eva, maar eigenen we onszelf toch een familie toe, met alle gevolgen van dien.

Antwoord

Beste vraagsteller. Van deze vraag begrijpen we helemaal niets. Wat bedoel je precies met het toeëigenen van de familie? Bedoel je aangetrouwde familie? En over welke gevolgen heb je het? Graag meer uitleg. Je kunt mailen naar vragen@refoweb.nl