Shincheonji-kerk uit Zuid-Korea

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Graag zou ik een antwoord ontvangen wat de leer inhoud van de Shincheonji uit Zuid-Korea. Deze kerk is ook vertegenwoordigd in Nederland. Ik weet niet of we wel van een kerk kunnen spreken of een sekte.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Onze panelleden kennen deze organisatie niet. Wellicht kun je deze vraag voorleggen aan de voorganger van de reformatorische koreaanse kerk in Rotterdam. Meer info via ir. C. S. Kwak: cskwak85@gmail.com

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

2 reacties
hans0166
ben er vrij zeker van dat als je google, bing of een andere zoekmachine gebruikt veel sneller een antwoord vindt.
henkie
Wat zorgt er voor dat je denkt dat de vraagsteller en de redactie dat nog niet hebben gedaan, Hans?