Looking to Jesus - Ryle

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik heb een korte vraag: is de preek “Looking to Jesus” van Ryle ook in het Nederlands vertaald? Ik kon deze niet vinden via het internet maar de preek maakt misschien deel uit van een boek o.i.d. dat ik niet ken. Zie hier de engelse versie.

Antwoord

We hebben wat navraag voor je gedaan, maar geen vertaling kunnen vinden. Je zou e.v. zelf je vraag nog kunnen neerleggen bij uitgeverij Den Hertog, die veel vertaalde boeken van Ryle uitgeeft, of anders bij antiquariaat De Roo.

Lees meer artikelen over:

Ryle
1 reactie
Jaleco
... of bij "Uitgeverij Om Sions Wil"... Ruth Pieterman heeft de vertaling verzorgd van het boek "Heiligmakig" van JC Ryle. Je zou kunnen vragen of ze deze preek ook wil vertalen.