Demonen bij een niet-christen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waarom zou de satan demonen laten inwonen bij een niet-christen als die niet-christen geen bedreiging vormt voor zijn werk? Immers, de niet-christen zoekt niet Gods aangezicht. Kan deze vraag nu eindelijk eens een keer beantwoord worden, ik heb hem nu al zo vaak gesteld.

Antwoord

Het probleem is niet dat je geen antwoord krijgt, maar dat je niet leest ;-)

https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/23794/ketting-met-omgedraaid-kruis-en-pentagram/

P.S. Dat was niet de eerste keer. Dubbele vragen worden niet meer in behandeling genomen.