Beschikbare predikanten PKN

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

In onze gemeente gaan ze op zoek naar een nieuwe predikant nadat de huidige afscheid heeft genomen i.v.m. zijn emeritaat. Hoe kan ik zien welke predikanten er beschikbaar zijn bij de PKN?

Antwoord

De groslijst van te beroepen predikant cq proponenten is op te vragen bij de PKN of (specifiek) bij de Gereformeerde Bond. Voor meer info en emailadres zie deze link.

Lees meer artikelen over:

Protestantse Kerk in Nederland (PKN)