Gefeliciteerd

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Vandaag las ik een stukje van iemand over het woord "gefeliciteerd". Maar ik snap het niet helemaal... Mag je nu als christen geen “gefeliciteerd”  tegen iemand zeggen? Of begrijp ik het verkeerd? Ik denk dat alle mensen wel eens “gefeliciteerd” tegen iemand zeggen, toch?

Antwoord

Het gaat in het betreffende antwoord om verjaardagsfelicitaties. Ds. Muilwijk geeft er persoonlijk de voorkeur aan om deze felicitatie vergezelf te laten gaan met nog een wens.