Wanneer ben je bekeerd?

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wanneer ben je bekeerd?

Antwoord

Terug in de tijd

Ik dacht altijd dat als de Heere Jezus terug komt, er recht gedaan wordt over al het onrecht op deze aarde (zoals de vele abortussen, de Holocaust etc). En dat we dan ook inzien wat Gods bedoeling was...
Ik hoop volgend jaar voorjaar te trouwen met mijn aanstaande man. We zijn inmiddels zes jaar samen heel gelukkig, alleen is ons geluk het afgelopen jaar flink verstoord door mijn schoonvader. Mijn sch...
2 reacties
Aan een Ger. Gem.-dominee, In onze gemeente en in ons kerkverband (Ger. Gem.) wordt geleerd dat de kinderdoop alleen bij de uitverkiezing tot zijn recht komt. Hierbij maakt het totaal niet uit of je a...