Oud Ger. Gem versus Ger. Gem.

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat is het verschil tussen Oud Ger. Gem en Ger. Gem.?

Antwoord

Terug in de tijd

Ik vraag me af, zijn er eigelijk broeders en zusters die voor de kinderdoop zijn maar wel de gave van de geest uitleven, zoals profeteren, genezen van zieken, demonen uitwerpen en tongentaal? Of komt ...
1 reactie
Ik ben elf weken geleden vader geworden van een prachtige dochter. Echter omdat ik ongehuwd samenwoon is mij de doop geweigerd door de kerkenraad. Kunt u mij hierin adviseren?
27 reacties
Ik ben in een behoorlijk conflict geraakt met mijn wijkouderling. Hij kwam het tweejaarlijks bezoek afleggen en het begon meteen al heel vervelend. Eerst begon hij uitgebreid over mijn salaris en huur...