Hertaling Redelijke Godsdienst van Brakel

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb een eenvoudige vraag: klopt het dat de Redelijke Godsdienst van Brakel dit jaar (2016) opnieuw uitkomt? Dit meen ik ergens gelezen te hebben, maar ik kan het niet meer vinden.

Antwoord

Dit klopt. Er komt een hertaling van Jasper Stam. Deel 1a bevat de eerste 29 van de 42 hoofdstukken die deel 1 telt. Deel 1a verschijnt D.V. februari 2016. De prijs is ongeveer 34,99 euro. Deel 1b verschijnt in het najaar van 2016.

Met vriendelijke groet,

Frits Hardeman

Boekhandel Hardeman
Telefoonweg 64B
6713 AL Ede

Tags in dit artikel:

boekenBrakel