Huiverig voor John Piper

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik wil graag de bekende boeken van John Piper lezen, namelijk “De vreugde van God” en “Verlangen naar God”. Mijn ouders zijn hier een beetje huiverig voor. Hoe staat u tegenover John Piper? Heeft u iets van hem gelezen en zou u hem aanraden?

Antwoord

Zie voor het antwoord de tag 'John Piper' en dit artikel in het Refdag.

1 reactie
arendsoog
In dit artikel: http://www.refdag.nl/opinie/mens_wordt_gelukkiger_als_hij_weer_ontdekt_waarvoor_hij_leeft_1_937986
komt de positie van Piper en zijn christelijk hedonistische visie ook nog ter sprake. Misschien verhelderend.