Toegezongen worden

Ds. C.J. Barth / Geen reacties

Vraag

Als je toegezongen wordt bij bijvoorbeeld je huwelijk of bij de doop als doopouders, zing je dan mee of niet? Is het raar als je meezingt? Ik heb hier lang over gedacht en weet het echt niet. Als mensen met hun mond dicht staan vind ik dat ook weer raar.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Bedankt voor je vraag. Het is gebruikelijk om niet mee te zingen wanneer je wordt toegezongen. Je mag dan luisteren en ontvangen.

Hartelijke groeten,
Ds. C. J. Barth

Tags in dit artikel:

zingen