Hoge hakken dragen

Ds. M. (Michel) van Heijningen / Geen reacties

Vraag

Hakken dragen als christelijke vrouw, hoort dat eigenlijk wel? Het is om eleganter te lopen (ofzo), terwijl gewone schoenen als loopschoenen dienen.

Antwoord

Beste vriend(in),

Zie je het voor je; een antwoord op Refoweb, “hakken mogen niet”, of “hakken van meer dan zoveel cm zijn niet toegestaan”...? Ga je dan voortaan met een rolmaat naar de schoenenzaak?

Mijns inziens zijn er belangrijker dingen om ons druk over te maken. God ziet ons hart aan! Waarmee ik trouwens niet wel zeggen dat onze kleding en ons geloof niets met elkaar te maken hebben, maar ik wil zeker niet meedoen met muggenzifterij (zie Mattheus 23:24).

Met een hartelijke groet,
Michel van Heijningen

Tags in dit artikel:

kleding