Perfect meisje

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik worstel al een lange tijd met hetzelfde probleem. Ik heb een meisje leren kennen. Ze is geweldig, in mijn ogen perfect. Als zij in de buurt is voel ik me altijd blij, wat zonder haar zeker niet het geval is. Ze hoeft maar te lachen en ik heb het gevoel dat ik elk moment flauw kan vallen. Ik heb haar mijn gevoelens nog niet verteld, omdat ik weet dat ze niet gelooft in God. Ik bid dagelijks om een uitweg, maar God lijkt op dit punt geen uitkomst te geven. Ik weet niet wat ik moet doen!

Antwoord

Beste vraagsteller,

Wat jij moet doen? Ogen en oren open voor de ‘uitweg’, die op de een of andere manier wel komt: wellicht heel anders dan jij ooit hebt bedacht. Bijvoorbeeld: wat zou er gebeuren als jij jouw gevoelens aan haar vertelt? Geeft dat geen opening voor een gesprek om elkaar beter te leren kennen? Geeft dat geen opening voor jou om haar te vertellen van wat God in jouw leven betekent?

Succes ermee, laat nog eens van je horen!

Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

relatie met niet-gelovigeverliefdheid