Jonge vrouw kijkt porno

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Ik zit met een probleem. Ik ben een jonge vrouw van 25, single en ik merk dat ik verslaafd ben geraakt aan het kijken naar porno en daarbij ook het bevredigen van mezelf. Ik ben daar ooit uit nieuwsgierigheid mee begonnen, maar ik kan nu niet zomaar stoppen, het is echt een verslaving geworden. Ik weet niet hoe ik er mee moet stoppen. Weet u een site of dienstverlening die mij kan helpen? Ik zit er erg mee en heb het idee dat het tussen mij en God in staat.

Antwoord

Lees meer artikelen over:

pornozelfbevrediging
2 reacties
VrouwkeZondernaam
Bij Stichting De Vluchtheuvel hebben ze volgens mij groepswerk voor vrouwen met dit soort problematiek. En als dat momenteel niet zo zou zijn kunnen ze je in ieder geval vast wel individueel verder helpen.
Wilma26
Beste vraagsteller,

Dapper dat je het zo onder ogen ziet. Het erkennen van een verslaving is al een stap in de goede richting. Het is zeker zo dat het, op dit moment, je relatie met God vertroebelt. Gelukkig is God overwinnaar en mogen wij op aarde daar al in delen, Hij kan en wil deze verslaving van je wegnemen en je hart richten op Hem. Hierbij een site waar je vrij anoniem en met behulp van een coach een cursus kan volgen die jehelpt van je verslaving af te komen en te leren groeien in de genade van Christus.
http://www.settingcaptivesfree.com/
Ik wens je heel veel sterkte en ik bid en geloof dat je rust zal vinden in Hem.

Als je wat wilt vragen, reageer dan op dit bericht.