Buisjes in oren

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik hoorde pas dat men er steeds vaker van terug komt om buisjes in oren te plaatsen. Wat is daarvan de reden? Is het toch niet zo goed als men vroeger dacht?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik weet niet of het klopt dat er minder buisjes worden geplaatst. Naar mijn weten zijn de indicaties niet veranderd en bestaat daar brede consensus over bij huisartsen en KNO-artsen.

In het begin (jaren 70) werd het wel meer gedaan, maar nu is er al jaren een evenwicht bereikt.

Drs. N. Wolswinkel

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

Tags in dit artikel:

oren