Negen dagen overtijd

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik ben negen dagen overtijd. Net ging ik naar de wc en het zag met afvegen lichtrozig met klein beetje slijm. Ik heb ook aan mijn baarmoeder gevoeld en die zit erg hoog gedraaid, voelde zacht aan. Wat kan dat betekenen? Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar de testen slaan negatief uit. Kan het innesteling zijn?

Antwoord

Over tijd zijn kan bij zwangerschap passen. Niet iedereen die overtijd is, is zwanger. Meestal is een test positief na negen dagen, maar het is weer geen wet. Op dit moment is het dus niet duidelijk. Bij aanhoudende twijfel moet je contact opnemen met je huisarts.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

menstruatiezwanger