Goedkope psychische hulp

Redactie Refoweb / 3 reacties

Vraag

Waar kan ik, student in Utrecht, terecht voor goedkope psychische hulp? Ik voel me eenzaam, alsof ik er alleen voorsta en voel me bezwaard om telkens bij vriendinnen (?) aan te komen met mijn 'geklaag'. Maar ik moet het allemaal ergens kwijt. Ik had tot kort geleden hulp, maar kan het niet betalen. Of iemand om gewoon af en toe even mee te wandelen, zodat ik weer verder kan. Een jonge vrouw met veel zelfinzicht, maar met een complex verleden/leven. Liefst een christelijk iemand. Mag ook gewoon een normale jonge meid zijn van mijn leeftijd.

Antwoord

Als het meer gaat om een vorm van pastorale hulp, dan kunnen wij je met iemand van ons panel in contact brengen. Stuur dan een email naar vragen@refoweb.nl

Lees meer artikelen over:

psycholoogvriendschap
3 reacties
Gerard314
In de stad waar ik woon kunnen studentenverenigingen en diaconieën in vergelijkbare situaties vaak een goede rol spelen. Of neem eens contact op met HiP, http://stichtinghip.nl/ 0900 447 44 74
boho
Hee vraagstelster,

Wat goed dat je hier deze vraag neerlegt.
Ik herken me in de persoon die je zoekt. Het lijkt me daarom erg leuk om een keer af te spreken. Misschien klikt het wel en heb je een maatje om je hart bij te luchten :).
Heb door verschillende therapieen veel geleerd dus ik hoop dat ik (van christen tot christen ;) ) wat voor je kan betekenen.
Ik heb mijn mailadres doorgegeven aan vragen@refoweb.nl. Deze kun je bij hen opvragen.

Laat maar wat van je horen als je mijn mailadres hebt.

Groetjes!
boho
O ja.. en psychische hulp kan ook vergoedt worden.. Maarja het ligt er natuurlijk aan of je verzekerd bent of niet.