Vasten als christenen

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik lees wel eens van christenen dat ze gaan vasten. Is dat nu nog nodig? Wij horen in onze CGK niet dat wij dit moeten doen.

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url.

Tags in dit artikel:

vasten
1 reactie
Samanthi
Vasten wordt zeker weten gedaan binnen de cgk.
Er wordt vaak geen ophef over gemaakt.

Ik heb wel eens gelezen van een de dominee van de (nu) HHK die vastte op bid- en dan dagen en rond het Avondmaal.

Er zijn mensen die in de week van voorbereiding bijv. media vasten of mensen die vasten met hun eten.