Vertrouwelijk gesprek

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Met wie kan ik in vertrouwen praten over mijn predikant zonder dat hij, dan wel ik, daar last mee krijg met wie dan ook. Er zijn dingen gebeurd die mij geschaad hebben in mijn vertrouwen in God en mens, terwijl dat nooit zo ver had mogen komen. De geschiedenis herhaalde zich als het ware, maar dan met mijn dominee. Ik weet dat mijn predikant geen slecht mens is met slechte bedoelingen, daarentegen ga ik hier bijna kapot aan. Waar kan ik terecht om zonder consequenties, vooral voor mijn predikant, dan toch mijn verhaal te doen? Ik zoek iemand die in liefde en zonder al te betrokken te zijn, mijn verhaal aan kan horen en toch neutraal blijft. Het als het ware voor beide partijen op kan nemen en Gods liefde daarin kent.

Antwoord

We kunnen je via vragen@refoweb.nl in contact brengen met onze pastor. Laat even weten of je daar belangstelling voor hebt.

1 reactie
Nochthans
Beste vragensteller, ik wil je graag te woord staan.
nochthans@gmail.com