Oppervlakkig leven

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Leven wij hier als christenen in het Westen niet veel te oppervlakkig? We maken ruzie over welke kerk het beste is en welke bijbelvertaling de beste is... Daar draait het toch niet allemaal om? Als ik kijk naar christenen van de vervolgde kerk, valt me op dat het daar vaak veel meer gaat om kernzaken (zaken als leven en dood) en veel minder om oppervlakkige bijzaken. Soms vraag ik me echt af: zijn wij hier als kerk in het Westen niet een beetje oppervlakkig geworden? En richten we ons meer op (onnodige) bijzaken dan op het echte, pure woord van God?

Antwoord

Tags in dit artikel:

bijzakenoppervlakkig
1 reactie
wk156
Vervolging werkt zuiverend. Als het je leven kan kosten ga je niet meer uit gewoonte naar de kerk.