Verhaal in Gezinsgids of Terdege

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Rare vraag misschien, maar hoe kom je in de Gezinsgids of Terdege? Moet de redactie je dan toevallig kennen? Ik heb namelijk wel een verhaal met een boodschap maar dat ga je zelf natuurlijk niet melden. Of zijn er mensen die dat wel doen?

Antwoord

Gezinsgids:

Dat is zeker geen rare vraag. De redactie kan altijd goede verhalen gebruiken. Vaak komen we deze zelf tegen, soms krijgen we een tip (bijvoorbeeld van de hoofdpersoon). Als deze persoon een verhaal heeft voor in de GezinsGids horen we dat graag. Dan beoordelen wij of we er wat mee kunnen. Mailen kan naar redactie@gezinsgids.nl

Uiteraard mag iemand zich melden met zijn of haar verhaal. Graag zelfs. Uiteraard wordt wel een afweging gemaakt of het interessant is voor ons blad. Neem maar contact met ons op: redactie@terdege.nl

Ad Ermstrang, hoofdredacteur Terdege