Borsten stuk groter

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik ben een alleenstaande vrouw van bijna 40. Het laatste half jaar zijn mijn borsten een stuk groter geworden en zijn ze ook gevoeliger. Zoals ze nu zijn, waren ze vroeger alleen tijdens de menstruatieperiode. Mijn menstruatie is niet echt veranderd en ik slik ook geen hormonen/de pil of dergelijke en heb dit ook nog nooit geslikt. Ben ook nooit zwanger geweest. Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken of iets waar ik mee naar de huisarts moet?

Antwoord

Wanneer er in korte tijd een opvallende verandering is opgetreden, kan het verstandig zijn een keer langs de huisarts te gaan. Op afstand kan ik er verder niet veel over zeggen.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

borst(en)