Boek over liefde en verkering

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Ik heb sinds een klein jaar verkering. Graag zouden wij een boek lezen over liefde en verkering. We hebben inmiddels een boek van Gary Chapman gelezen. Heeft u tips voor goede, nuttige en passende boeken die zouden verhelderen en waar wij op kunnen bouwen? Het liefst van een christelijke schrijver.

Antwoord

2 reacties
EdW
'Het huwelijk' van Tim Keller schijnt ook erg mooi en leerzaam te zijn, hoorde ik pasgeleden.
Lord_Mcgold
In de niet-christelijke literatuur is ook veel moois te vinden hoor. Zo geeft het populaire boek 'mannen komen van mars, vrouw van venus' erg veel eyeopeners!