Bindingsangst

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Wat als je nooit echt positief hebt kunnen denken en je niet durft/kan binden?

Antwoord

1 reactie
altijdwat
Hulp zoeken of de rest van je leven moeizame relaties houden en alleen blijven is volgens mij de keuze...
Zelf heb ik ook eens per twee weken een uurtje therapie gevolgd voor dit probleem en ik ben er ongelofelijk van opgeknapt. Het is zo de moeite waard om mensen weer dichtbij te laten komen en erachter te komen wat je zelf allemaal te bieden hebt in een relatie. De moeite waard om je eigen pijn voor onder ogen te komen!