Doop uitleggen voor school

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Voor school moet ik duidelijk uitleggen wat de doop inhoudt in de Ger. Gem. en hoe zij daar mee omgaan. Kunnen jullie mij helpen?

Antwoord

We kunnen je in ieder geval een stuk op weg helpen, want we hebben al veel vragen en antwoorden over dit onderwerp online staan. Ga naar de subrubriek “sacramenten” en zoek op “doop”, “dopen” en “heilige doop”.