Jongeren aanspreken

Ds. H. Paul / Geen reacties

Vraag

Aan een dominee uit de Gereformeerde Gemeente. Wat vindt u van het streven om de betrokkenheid van de jongeren op de Bijbel als het Woord van de Heere God te vergroten en hen zoveel als mogelijk en wenselijk is in hun eigen leef- en belevingswereld aan te spreken?

Antwoord

Beste vraagstel(ler)ster,

Het is een goed streven, mits het gebeurt overeenkomstig Schrift en belijdenis.

Hartelijke groeten,
Ds. H. Paul