Tijdelijke straffen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

De catechismus spreekt over eeuwige en tijdelijke straffen. Hoe moet je tijdelijke straffen zien? Wanneer moet je iets als een straf zien en wanneer iets als gevolg van de zondeval? Met andere woorden: als je in een moeilijke situatie zit, als er constant tegenslag is of als dingen van je afgenomen worden, is dat dan een tijdelijke straf of een gevolg van de zonde?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl