Talg

drs. P. C. Hildering / 1 reactie

Vraag

Op mijn tepel zit vaak een heel klein beetje wit/geelachtig spul, soort talg, zeg maar. Het is ook een soort korreltje. Het zit niet op de tepelhof, maar midden op het verdikte gedeelte. Kan dit kwaad?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Zoals het is beschreven lijkt het op afscheiding uit een melkgang. De beschreven kleur geeft reden tot geruststelling. Als het heftiger mocht gaan lopen, er pijn of roodheid dan wel zwelling bij komt, is een nader onderzoek gerechtvaardigd (tenminste foto/echo/analyse van hetgeen uit de borst komt). Blijft het beperkt tot af en toe een beetje dan is het te accepteren als onschuldig.

Drs. P. C. Hildering

drs. P. C. Hildering

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Urk
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Dokter Hildering is op 15 januari 2021 overleden.

Tags in dit artikel:

borst(en)
1 reactie
vlokje
Volgens mij volkomen normaal, zeker als je het aan allebei de kanten hebt. Ik heb het ook en heb me er nog nooit zorgen over gemaakt.