Reis voor jonge echtparen

Redactie Refoweb / 8 reacties

Vraag

Mijn man en ik zijn vorig jaar getrouwd en we willen graag in de zomervakantie optrekken met andere jonge echtparen. Bestaan er vakantieweken of bijbelstudieweken (o.i.d.) speciaal voor jonge echtparen?

Antwoord

Wij organiseren wel groepsreizen. Dat zijn jongeren en alle leeftijden-reizen. Jonge echtparen kunnen sowieso mee op één van onze jongerenreizen. Echter zijn dat in de meeste gevallen geen gehuwde stellen, maar singles en jonge stellen die verkering hebben. Op onze reizen worden zeker Bijbelstudies gehouden. Maar echte specifieke bijbelstudieweken bieden wij niet aan. Ik denk dat we voor dit echtpaar geen geschikte reis kunnen aanbieden. Zij bedoelen waarschijnlijk een ander soort reis. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Leni Penning-van Kooten,
Amicitia

Antwoord: Wij hebben helaas niet wat deze persoon specifiek vraagt. Als alternatief wil ik uw aandacht vragen voor Ruhpolding. Dat is een christelijk vakantiepark in Duitsland (Beieren), waar veel jonge gezinnen zitten. Het is makkelijk om contacten te leggen op dat park, omdat het veel gelijkgestemde mensen zijn.

Bart Bouman
O&S Vakanties

Antwoord: Helaas hebben wij geen specifieke reizen voor jonge echtparen. U kunt uiteraard boeken voor een alle leeftijden reis. Hierin zijn vaak echtparen. Ook op onze jongerenreizen zien wij dat er echtparen boeken. Bij jongerenreizen is dit wel sporadisch. Wij hebben wel binnenkort een speciale reis voor echtparen. Deze reis heet Celebrate Love! Dit is een meerdaags huwelijksseminar op een luxe cruise! Mocht u hier meer informatie over willen kunt u de brochure via onze website aanvragen of telefonisch contact met ons opnemen.

Wanneer u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen.

Beter-uit Reizen
Elise van der Lee

Tags in dit artikel:

vakantie
8 reacties
Johnvb
Jullie zouden nog kunnen denken aan de gezinskampen.
www.gezinskampen.nl

Bijbelstudie, bezinning en ontspanning in één.

Succes!
Dinand
Vragenstelster hoop dat er nog wat bij zat waar jullie wat mee konden.
Jammer dat alles gewist is.
Henk Binnendijk gaat ook met jongeren wel eens naar Israël, deze week gaat hij ook weer met een groep en daar kon je je voor opgeven.
Zijn interessante rijzen je bezoekt daar plaatsen uit de Bijbel en hij verteld daar over.
Informatie en hoe zo'n week eruit zit kun je lezen op internet.
Misschien een idee.
Dinand
@Margy
Ik denk niet Margy dat dat een probleem zal zijn, het paar is ook nog maar 1 jaar getrouwd.
Vragenstelster wat vinden jullie daarvan is dat een probleem voor jullie?
Dinand
@Margy
Hoe bedoel je met vraagstukken die je dan tegenkomt, het gaat ze om Bijbelstudies, niet over huwelijks problemen.
Margy denk dat dat wel mee valt, ik zou daar geen probleem mee hebben en mijn vrouw ook niet jij wel?
Zou fijn wezen dat vragenstelster hier zelf op zou reageren dan weten anderen ook wat zij hun aan kunnen bieden.
Samanthi
@margy
Ik dank dat het hard nodig is, misschien kunnen wij samen nog iets met um?
Dinand
@Margy
Vraagstukken die kun je met iedereen delen toch, misschien bedoel jij wat anders Margy.
Op campings heb je ook evangelisatie weken vragenstelster, daar vragen ze ook vaak vrijwilligers voor.
Zou dat ook wat voor jullie kunnen zijn.
Dinand
Dag Samanthi jullie gaan helemaal niets met me doen ;-))
Margy en ik kunnen het goed met elkaar vinden en willen vragenstelster en dur man graag helpen ;-) :-P.
Samanthi fijn om jou ook eens te spreken, heb jij misschien nog een tip aan het jonge paar :-D.
Dinand
@Margy
Zeg meiden het is allemaal leuk en aardig wat jullie schrijven en willen, en voor me koken is een hele verrassing en dat waardeer ik en dat mogen jullie ook zeker doen een keer doen, mag ook op een refocamping, of srv camping als het maar toegankelijk is ook voor jonge stellen voor eventuele gesprekken.

Vorige weekend is er wat afgeweken van het onderwerp voor na het leek, en daardoor een paar pagina's verwijderd.
Zou jullie er op willen attenderen niet van het onderwerp af te dwalen dit schept verwarring.

We hebben hier ook een forum wat soms werkt waar al deze onderwerpen met elkaar gedeeld kan worden.
Graag vraag ik jullie medewerking hierin.
Hartelijk dank ook namens het team. :--))DP.