Rekenschap afleggen

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik hoor regelmatig de uitdrukking "ook over deze zonde zal je eens rekenschap moeten afleggen." Maar is het niet zo dat als je een kind van de Allergrootste God bent en je (dus) vergeving heb gekregen van je zonden, dat je daar geen rekenschap meer voor af hoeft te leggen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

1 reactie
Nen
Inderdaad, een kind van God is vergeven, verleden/nu/toekomst!
Toen onze Heiland aan het kruis riep HET IS VOLBRACHT waren al onze zonden immers nog toekomst. Bovendien staat in Romeinen 5 dat Hij voor ons stierf toen wij nog zondaars waren.
Hoe heerlijk en vrij kunnen wij nu leven en vrijmoedig bij de troon van genade komen!
Ik ben ZO dankbaar voor dit werk, en wil me geen ongeloof in dit kostbare en volbrachte werk laten aanpraten door de duivel, in de Bijbel ook wel 'aanklager' genoemd.
In de Bijbel staat ook niet voor niets dat de Heilige Geest DE WERELD overtuigt van zonde, niet jou als Zijn kind. Hij zingt over jou staat er zelfs in Zijn woord!