Zelfmoordgedachten

P.M.G.P. Bos / Geen reacties

Vraag

Mensen hebben glashard tegen mij staan liegen. Als ik boos word en er met ze over praat, dan ontkennen ze alles. Daardoor vermijd ik ze en praat ik niet meer met ze. Het verstoort af en toe mijn werk, maar altijd mijn priveleven/privacy. Ben daardoor ook al een halfjaar depressief geweest en heb vaak zelfmoordgedachten en zelfmoordneigingen gehad. Ik ben bang dat ik vroeg of laat weer in een depressie kom en dat het dan echt te laat is. Wat kan ik het beste doen om er vanaf te komen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik kan je maar één goed advies geven: zo snel mogelijk professionele hulp zoeken.

P. M. G. P. Bos

P.M.G.P. Bos

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    (Hoofd) Maatschappelijk Werk bij st. Schuilplaats (1983-2018)