Vaders met autisme

P.M.G.P. Bos / Geen reacties

Vraag

Is er een (liefst christelijk) boek dat ingaat op de pijn van kinderen (zelf ben ik 21) van vaders met autisme? Of bestaat er professionele hulpverlening die hierop ingaat?

Antwoord

Op de site van Helpende Handen zijn een aantal boeken te vinden en onderstaand is er een. Sterkte en veel succes. Hulpverleners zijn over het algemeen goed bekend met autisme en wat dat met kinderen doet.

Martine F. Delfos. Uitgeverij SWP, ISBN 90.6665.533.x

P. M. G. P. Bos

Lees meer artikelen over:

autisme