Belofte aan God

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Wat als je niet meer zeker weet of je iets aan God beloofd hebt? Moet je die eventuele belofte dan toch nakomen?

Antwoord

1 reactie
plderoos
als je denkt dat je een belofte aan God na móet komen hoeft dat niet, daar doe je God geen enkel plezier mee. Al je denkt dat je een belofte aan God nakomt omdat je dat gewoon graag wilt, ook al weet je niet eens zeker of je dat beloofd hebt, dan wordt God daar blij van.