Borst kleiner geworden

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Mijn ene borst is sinds een paar weken veel kleiner geworden. Ik had in die weken ook veel pijn in die borst. Hoe kan dat opeens gebeuren? Ik ben sinds kort aan een dieet (voor m'n gezondheid). Daardoor ben ik 2 a 3 kg afgevallen. Kan het dat er maar een borst daardoor kleiner wordt? Ik voel me nu erg onzeker en ik zou graag willen stoppen met het dieet als m'n ene borst daar weer gewoon door zou worden. Ik heb gelezen dat na je 20e je borsten niet meer echt groeien of veranderen. Ik ben 23. Is er nog hoop op dat dit goed komt en kan ik er wat aan doen? Of is er wat aan de hand?

Antwoord

Deze vraag kan ik op afstand niet beantwoorden. Wanneer er een zichtbare verandering is opgetreden lijkt een bezoek aan je huisarts mij zinvol.

Drs. N. Wolswinkel