Twee jongens vinden me leuk

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik weet van twee jongens dat ze gek op me zijn. De ene jongen woont ver weg, de andere dichtbij. Bovendien zijn deze twee jongens nog eens vrienden van elkaar en weten ze van elkaars gevoelens ten opzichte van mij. Voor de jongen ver weg voel ik veel meer en wil ik hem graag zien en in mijn buurt hebben. Maar soms ebt dat gevoel helemaal weg en twijfel ik zo hard!

Hij wacht nog steeds op een antwoord van mijn kant. Kan ik tegen hem zeggen dat ik verliefd op hem ben, deze vraag mede in verband met mijn twijfels?

Antwoord

Tja, je zult voor jezelf echt duidelijk moeten krijgen met wie je verder wilt gaan. Het is niet alleen een kwestie van gevoel, maar ook van verstand. Als je je zelf voorstelt over tien jaar, met wie zou je dan samen willen zijn? Denk daar eens goed over na en neem dan ook heel duidelijk een beslissing en laat het niet voortdurend aansudderen. Ik heb het idee dat je voor die jongen ver weg het meeste voelt. En natuurlijk voel je door al dat getob en besluiteloosheid op een gegeven moment die verliefdheidsgevoelens ook minder. Neem dan op een gegeven moment ook de beslissing en ga er vervolgens voor.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid