HHK en HSV

Ds. N. den Ouden / Geen reacties

Vraag

Aan een HHK-predikant. Wanneer wordt duidelijk hoe de HHK als kerk tegenover de HSV staat? Volgens mij wordt hier nogal verschillend over gedacht in de diverse gemeenten. Na ruim een jaar wordt het wel tijd voor een conclusie vanuit de commissie die is samengesteld om de HSV te onderzoeken, lijkt mij...

Antwoord

Ik ben geen synodelid, maar ik begreep dat er komende synodevergadering meer van deze commissie gehoord zal worden. We wachten dus nog even af!

Ds. N. den Ouden