Computer van man

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

In de geschiedenis van onze computer zie ik dat er gekeken is op de site www.bling.com, met daarop afbeeldingen van diverse vrouwen (ook diverse naaktafbeeldingen). Dit is door mijn man gedaan. Ben hier heel erg van geschrokken. Onze relatie is al niet goed, zit zelf al bij de hulpverlening, ook omdat man waarschijnlijk een autismestoornis heeft. Kan al helemaal niet met hem over dingen praten, alleen over koetjes/kalfjes. Nu is mijn vraag, zou het ook nog iets anders kunnen zijn als je op Bling kijkt of valt het niet te onkennen? Ik kan hier ook totaal niet mee omgaan, durf hem er niet mee te confronteren, ons 'intieme leven' is op moment slecht. Weet ook wel dat dit niet goed is, maar kan niet anders ook vanwege hoogoplopende spanningen. Heb altijd gedacht dat hij zoiets nooit zou doen. Man zegt zelf tekort te komen en met mij als broer/zus te leven. Daar ben ik het dan niet mee eens, maar toen ik hier achter kwam, heeft het voor mij de deur dicht gedaan. Of moet ik er gewoon niet zo zwaar aan tillen? Mijn vraag is ook of je zulk soort sites kan filteren? We hebben zelf al Kliksafe.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Met de betreffende site is weinig mis, behalve dat het veelal een aanslag doet op onze hebzucht met het aanbod van urls voor allerlei luxe hebbedingetjes. Bovendien is het ook mogelijk dat je via spam of een virus op zo'n site kunt komen. Met seks of pornografie heeft het in ieder geval niets te maken. Dat er behoorlijk wat mis is tussen u beiden en uw wantrouwen groot is, is helder. Laat dat niet escaleren en zoek hulp bij een vertrouwenspersoon of pastor.

Redactie Vragenrubriek

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl