String dragen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik zit met de vraag of een string dragen zondig is of niet. Daar zou ik graag antwoord op willen.

Antwoord

Het is maar net met welke reden je een string zou willen dragen. Als je een string draagt om daarmee seksuele gedachten bij mannen op te wekken, dan is dat echt verkeerd. Maar als je een string voor jezelf draagt omdat dat goed zit en ook zodanig draagt dat het voor anderen onzichtbaar is, dan komt het anders te liggen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

kleding