Heimwee naar hem

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik zit met het volgende. Enige tijd geleden ging ik om met een jongen. Er ging geen dag voorbij of we hadden contact met elkaar, op wat voor manier dan ook. Na enige tijd ging ik meer voor hem voelen. Hij trok ook erg naar mij toe als we weggingen. Toch waren onze gevoelens niet meer. Ik moet hem zien los te laten, maar hoe? Ik heb er geen vrede mee hoe het is gegaan. Als ik hem zie of als ik wat van hem hoor, word ik er erg onrustig van. Ik heb heimwee naar hem, maar ik moet het afsluiten voor mezelf omdat het waarschijnlijk toch niets meer wordt tussen ons. Ik hoop dat u een advies heeft.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik heb het gevoel dat er een stukje van je vraag is weggevallen. Je relatie is in ieder geval vastgelopen en je bent zelf met een aantal vragen blijven zitten. En dan is het heel moeilijk om het af te moeten sluiten. Ik zou je willen aanraden om hem te vragen nog een afrondend gesprek te hebben. Dan wek je bij hem ook geen verkeerde verwachtingen dat het misschien toch nog weer wat zou kunnen worden. Ga samen naar een plek waar je rustig kunt praten en niet gestoord kunt worden. Bespreek dan je vragen en onzekerheden met hem. In kortstondige relaties kunnen heel makkelijk allerlei onbedoelde misverstanden naar voren komen en die kun je alleen uit de weg ruimen door er over te praten. Dan pas kun je een relatie afsluiten of... anders weer opnieuw beginnen.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid