Bijbelse bekkeninstabiliteit

drs. A. Meijer / 2 reacties

Vraag

Tijdens een zwangerschap en na de zwangerschap hebben veel vrouwen last van bekkeninstabiliteit. Hoe moet ik dit in bijbels licht zien? Wat is hier de bijbelse visie op?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vragensteller,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp wat en waar je precies op doelt met deze vraag. Wil je een bijbelse visie op ziekte en gezondheid (en in dit geval bekkeninstabiliteit)? Bedoel je dat deze diagnose steeds vaker voorkomt en dat de Bijbel daar mogelijk iets over zegt en een antwoord op heeft?

Kortom, als je de vraag wat specifieker kunt stellen maakt dat het beantwoorden van de vraag makkelijker.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

drs. A. Meijer

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Ouderkerk aan de Amstel
  • Status:
    Actief

Tags in dit artikel:

medischzwanger
2 reacties
Swimmie
@Molly Malone: Is de smart of het baren van kinderen een gevolg van de zondeval?
Het krijgen van kinderen was ook nodig na de zondeval omdat en ander gevolg hiervan ook was dat ze zouden sterven...
Zouden Adam en Eva wel kinderen gekregen hebben als ze niet hadden gezondigd?
Tsja... nog niet eerder zo over nagedacht eigenlijk.

Sorry, enigszins off topic, maar 't kwam zo bij me op.
HJD
Genesis 1:28 En God zegende hen, en God zeide tot hen: Weest vruchtbaar, en vermenigvuldigt, en vervult de aarde, en onderwerpt haar, en hebt heerschappij over de vissen der zee, en over het gevogelte des hemels, en over al het gedierte, dat op de aarde kruipt!