Leuke jongen met bindingsangst

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb sinds een maand verkering met een jongen die geadopteerd is. Hij heeft voor mij al heel wat meisjes gehad en hij staat er ook om bekend... hij heeft absoluut geen goeie naam. Mijn vriendin laat me nu ook zitten omdat ik met hem om ga, maar mensen kunnen ook veranderen. Hij is nu 21 en hij was zo toen hij een jaar of 16/17 was. Ik heb er met m'n psychiater over gehad en die zegt dat hij misschien wel bindingsangst heeft. Wat moet ik doen, want ik wil 'm niet kwijt?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik zou je angst zeker met hem bespreken en zeggen dat je het heel moeilijk vindt dat hij al zoveel meisjes gehad heeft. Ik zou er ook naar vragen hoe dat komt. Gaat het hem om steeds maar weer verliefd te kunnen zijn? Kikt hij erop als hij merkt dat meisjes verliefd op hem worden? Ik zou het echt heel goed met hem door praten. Als hij inderdaad bindingsangst heeft, zou ik hem willen adviseren om er hulp voor te zoeken. In ieder geval zou ik de verkering voorlopig op een rustig niveau willen houden. Hij moet zich ook maar eens bewijzen dat hij het nu wel serieus meent.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid