Contact met dominee ...

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik zou graag in contact komen met dominee ... via de email. Maar ik kan zijn emailadres niet vinden. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Antwoord

Beste vraagsteller, behalve dat we het emailadres van de betreffende predikant niet hebben (hij is geen panellid van de vragenrubriek) is het ons ook niet toegestaan zomaar emailadressen aan derden door te geven. Via www.kerktijden.nl kun je zien waar de betreffende predikant staat en via de scriba kun je zijn emailadres achterhalen.

Lees meer artikelen over:

refoweb