Jaloerse vriend (2)

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Ik ben een meisje van 21 jaar en ik heb al bijna twee jaar verkering. Mijn vriend kan soms erg jaloers zijn, te jaloers. Dit komt door zijn verleden: hij vertrouwt me niet genoeg doordat zijn ex vreemd gegaan is. Wat moet ik hier aan doen? Ik heb op het punt gestaan om het uit te maken, maar dit kon ik hem niet aan doen en ik hield nog teveel van hem. Hij heeft eigelijk profesionele hulp nodig om alles te verwerken maar dit wil hij niet!

Antwoord

Beste vraagsteller,

Je vraag lijkt erg veel op een eerder gestelde... of ben jij hetzelfde meisje? Lees mijn antwoord  er maar op na. Het antwoord is onlangs geplaatst.

Marijke Rots

Tags in dit artikel:

jaloersverkering
1 reactie
flwr
Laat hem alsjeblieft professionele hulp zoeken, dat is beter dan de hele tijd zo door te sukkelen. Zo kunnen jullie je gedachten even op een rijtje zetten.
Sterkte hoor.