Marijke bedankt!

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Dank je wel Marijke Rots voor het antwoord op het onbegrip van mijn dochter.  Ik was al met het nog meer geven begonnen en m’n verwachtingen wat bij te stellen... en het werkt. Ze zei pas: Mam, ik houd van u heel veel. Dat was het mooiste geschenk op dat moment voor mij. Bedankt voor het antwoord, Marijke.

Antwoord

Geachte mevrouw,

Op mijn beurt dank voor uw woorden! Fijn, dat adviezen blijken te werken... soms heeft iemand net even een andere insteek nodig bij een ‘probleem’, nietwaar.

De commerciële moederdag is dit jaar weer voorbij, maar voor wie moeder mag zijn is het iedere dag Moederdag met alle vreugden, zorgen en soms ook verdriet die daarbij horen! Kostbare geschenken!

Een hartelijke groet,
Marijke  Rots

Tags in dit artikel:

opvoeding