Ik probeer Gods weg te gaan door af te wachten hoe Hij me leidt. Maar dit wil ni...

drs. J. Hoekman / Geen reacties

Vraag

Ik probeer Gods weg te gaan door af te wachten hoe Hij me leidt. Maar dit wil niet goed lukken, omdat mijn eigen wil zo sterk is en ik ben veel te ongeduldig om Gods wil af te wachten. Ik pieker er al dagenlang over wat ik moet doen! Hoe moet ik omgaan met Gods leiding in mijn leven?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Gaat het over Gods wil in het leven in het algemeen, of is er een specifieke situatie in uw leven waarin u graag wilt weten wat de Heere er van vindt en wat daarin Zijn wil is?

Ds. J. Hoekman

drs. J. Hoekman

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Urk