Is het zonde als ik samen met mijn vriend fantaseer over seks als we getrouwd zi...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Is het zonde als ik samen met mijn vriend fantaseer over seks als we getrouwd zijn? Dat wil zeggen: Samen bedenken wat we zouden doen en er samen opgewonden van worden?

Antwoord

Dat is helemaal niet verkeerd. Je verlangt er toch samen naar en dan mag je daar ook samen over fantaseren. Als je samen verkering hebt, dan mag je over alles wat bij het huwelijk hoort fantaseren, uiteraard wel op een goede manier.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

seksualiteit voor het huwelijk