Mijn verkering is uit en ik wil graag weer verder met hem. Ik hou van hem. Hoe n...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mijn verkering is uit en ik wil graag weer verder met hem. Ik hou van hem. Hoe nu verder?

Antwoord

Je schrijft niet waarom het is uitgegaan en wie het heeft uitgemaakt. Maar goed, je zegt dus dat het uit is en dat je toch graag verder wil. Maar, je kunt een verkering helaas niet afdwingen. Probeer het te accepteren en een plekje te geven. Helaas gaan verkeringen soms uit. En als het niet goed zit bij één van beiden, dan is het ook maar beter dat het uitgaat want dan zit een gelukkig huwelijk er niet is. Het moet immers wel echt van twee kanten komen. Wel kun je over enige tijd nog eens in gesprek gaan met hem waarom het is uitgegaan en kun je nog eens vragen aan hem stellen. Dat kan heel goed werken.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid