Onbekend meisje benaderen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben verliefd op een meisje die mij helemaal niet kent en nooit gezien heeft. Is het niet vreemd om zo'n meisje te benaderen? En hoe kom ik met zo iemand in contact? Ze woont ook nog ver van mij vandaan. Weet u hier een antwoord op?

Antwoord

Op zich is het helemaal niet vreemd om een meisje te benaderen wat jij wel kent en waar je je toe aangetrokken voelt en dat jou nog helemaal niet kent. Je zult toch hoe dan ook, met haar in contact moeten treden.

Ik denk dat dat in deze situatie het beste per brief gaat. Je moet haar gewoon eerlijk vertellen dat je haar gezien hebt en dat je haar leuk vindt en dat je graag nader zou willen kennismaken. Ook moet je iets van jezelf schrijven zodat ze een beetje weet wat voor iemand jij bent.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid